måndag

Inlägget som skulle upp i söndags natt kom visst upp nu?

Blev aldrig att jobba sista natten till idag. Mådde inte alls hallon sen igår.
Eddie hade 39.4 i temp med så han var tvungen att vara hemma idag. Jeff lämnade Felicia på dagis iaf. Idag mår Eddie precis som vanligt och är lika busig som alltid. Skönt att det inte varade så länge! En annan mår bättre idag faktiskt. Tack och lov för det då jag måste plugga i veckan!

Stod väldigt nära en brud vid namn Sara länge i högstadiet och det visar sig att hon ska ha praktik på mitt jobb, på samma avdelning jag fått rad på. Världen är allt bra liten. Ska bli kul.

När vi hade hämtat Felicia på dagis så skrek hon att hon hade saknat pappa så mycket så hon "var tvungen att gå dit nu och krama honom!" (även fast han slutade vid 18.)
Så då gjorde vi det. Under tiden vi var på väg dit blev jag smstrackad av lillasyster Fanny som sa att hon och tindra var hos oss. Kort och gott visade det sig att Sillen (Fannys kille) hade fått körkort idag så de kom till tempo. De tog med sig Felicia för att åka och äta mat och ha det lite trevligt.

Nu är vi hemma. Har förberett grönsaker och dipp till ikväll. Jeff kom hem för en stund sedan så vi ska snart äta och sen ska ungarna bada och lägga sig. Får se när Felicia kommer tillbaka.

Mina fransar är förresten gjorda igen. Nu känner jag mig inte lika naken längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0