tisdag

Var på VC igår. Vanligt virus och ingen halsfluss. Bara låta skiten gå över av sig självt. Hur länge det nu ska dröja..
Började må lite bättre igår, febern försvann. Men, nu idag har jag börjat få ont som satan igen. Fan!

Tid till neurologen imorgon och det tänker jag verkligen inte missa nu när man väntat på sen i 3 månader. Bara bita ihop.
Inget jobb imorgon iaf och får se om jag kan ta den delade turen på torsdag..

Jeff börjar också känna sig dålig nu.
Felicia har ju haft hosta hur länge som helst...

Första dagen själv för Felicia på fritids igår hade gått bra iaf! Så skönt.
Är snarare Eddie som tycker det är jobbigt och är ledsen istället. Imorse när jag lämnade dom ville han inte släppa taget om mig. Felicia har ju trotsallt varit hans "trygghet" på dagis innan.
Det släpper nog snart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0