onsdag

Igår var jag med Felicia i skolan en sväng. Var faktiskt riktigt roligt att se hur samlingarna går till och så på morgonen. Felicia ville inte ens att jag skulle gå därifrån när det väl var dags. Så, blir nog att följa med dit fler gånger när man har tid.

Gick iaf hyfsat bra på 6års kontrollen. Hon vägde 17 kilo och var 109 cm lång.. Tänkte kontakta hennes dietist inom en snar framtid om det inte börjar gå lite uppåt på vågen. Hon är ju inte den bästa på att äta om man säger så.. Tyvärr. Men, huvudsaken är att hon mår bra och det säger hon själv att hon gör.




Idag har jag fått papper hem från läkarcentrum. Stod att de neurologer han rådfrågade ville gå vidare med undersökningar med tanke på vad MR röntgen visade. Så jag ska bla träffa en ögonläkare och sen ska jag göra en lumbalpunktion eller vad det nu heter. Ta ryggmärgsvätska iaf. Fy! Förhoppningsvis kommer dom komma fram till något...

Imorgon ska jag på möte vid 10 och sen är det jobb 16-20.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0