måndag

Nu är det en vecka sedan som Eddie opererades. Har gått över förväntan bra faktiskt. Så skönt!
Imorgon är det nog dags för honom att gå tillbaka till dagis en sväng. Tror nog att det är dags för det. Inga komplikationer har uppstått efter operationen heller så det känns toppen.

För stunden ligger jag nedbäddad i sängen med ungarna lekande bredvid. Känner mig halvkrasslig faktiskt.
Jobbat 13-21 i fredags, 6.45-21 i lördags och 6.45-20 igår. Riktigt skönt att vara ledig idag kan jag lova.

Fick en ordentlig migrän i fredags kväll med så kräktes massor. Men, med tanke på att det knappt finns några vikarie och att det krävs vissa delegeringar som ingen har av vikarierna så var det bara att bita ihop och jobba...

På onsdag har gubben min lyckats att ta ledigt så imorgon eftermiddag när han har slutat jobbet så ska bara han och jag iväg!
Igår fyllde han år med...Gubben min. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0