onsdag

Var så oerhört trött igår.. Somnade så fort jag la ner huvudet på kudden. Jeff förstår inte hur jag kan somna så snabbt. Inte jag heller då det oftast innan varit jag som ligger och dumglor medan Jeff sover som en stock. Men, senaste typ veckorna har jag hur lätt som helst för att somna.

Imorse ringde klockan innan 06. Fick skjuts av en arbetskamrat till jobbet som även hon började 6.45. Slutade jobbet vid 16. Meningen var att vi i familjen skulle umgåts idag och hittat på något samt storhandlat. Men, Jeff fick självklart jobba över och slutar som tidigast vid 19. Kul. Resten av veckan går vi om varann..

För stunden sitter jag och ungarna och kollar på mamma mu och kråkan i soffan. Ser ut som kriget här hemma..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0