tisdag

Gårdagen spenderandes på jobbet och en liten runda på stan innan bussen gick för att hämta hem vilddjuren.

Felicia var övertrött igår efter att jag hade hämtat dom då hon vaknade 04.30 på morgonen igår. Fråga mig inte varför... Humör så det stod härliga till hade hon iaf.

För stunden så sitter vi sedan ett tag tillbaka och äter frukost. Idag ska de lämnas 09 på dagis. 




Efter att de är lämnade ska jag plugga innan jobbet kallar 14-20. På torsdag är det sista passet på "raden". Har tackat nej till att förlänga den sen så får bli extrapass bara. Känner att plugget blivit lagt åt sidan och att jag måste ägna mig mer åt det nu så jag får en utbildning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0