måndag

Ligger nu i sängen och kollar på Beck med min man.
Efter jobbet träffade jag lillasyster Emmy och gick ett varv på stan och åt lite innan det var dags att träffa läraren på skolan vid 15 för att planera min sista termin.
Kändes riktigt bra och hon sa att jag skulle vara stolt över mig själv.
Ska börja läsa kursen akutsjukvård på måndag om en vecka.
Vecka 36-40 kommer jag ha praktik på US eller någon vårdcentral. Ska bli kul.

När jag var klar det som kom ungarna och Jeff och hämtade mig. Tog en sväng till lager 157 där det införskaffades kläder till ungarna. Hittade ingenting till mig själv, ovanligt...

Jeff släppte sedan av oss hemma för att han skulle tillbaka till jobbet.
Jag och ungarna kollade på film och var ute lite på baksidan. Tog det mest lugnt.
Jeff kom hem efter 19.

Imorgon är ungarna lediga från dagis. Vi ska in till stan. Felicia ska på äventyr till på onsdag.
Imorgon är det jobb 16-20.
Jobbar dag på onsdag och sen tänkte jag försöka att få in någon på mitt pass på torsdag. Har lite planer då om det går igenom.

Nu ska jag fortsätta umgås med min MAN ❤️ 


Hälsade på Fanny på hennes jobb förut när jag ändå var på stan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0