torsdag

Igår så var jag på en sen AW med Erica och Malin. Vi var på new york legends och åt god mat och jag tog en äcklig cider medan de tog varsin stor stark (äckligt).
Åkte hem så jag var hemma innan 01. Min älskade man kan inte slappna av när jag inte är hemma så han satt uppe.




Imorse hände det en olycka på väg till dagis. Fick någon jävla black out och tappade fästet och hade sedan skapat upp knät/foten. Underbart.




Jobb 14.30-20 idag. Kom hem för en stund sedan och tänkte duscha nu innan braveheart. Mannen i huset har varit gullig och städat medan jag varit på jobbet. Bäst är han!

Felicia är fortf vaken. Förväntansfull till max inför morgondagen då hon och jag ska till fritids för att kolla in läget. Hon ska börja ordentligt på måndag.
Nu är det helt slut för dagis för våran stora prinsessa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0