fredag

Sådär ja, nu har klockan passerat midnatt för ett antal timmar sen och jag slog precis igen pluggböckerna!
Nu får det fasen räcka. Ska bli så jävla skönt när man skrivit dom där två proven imorgon. Nu kan inte min ynka hjärncell ta in mer information då allting snurrar runt som gröt i huvudet på mig.. 


Igår iaf (torsdags) så pluggade jag. Jeff och Felicia åkte på fotbollsträning så Eddie och jag var hemma.Mamma hörde av sig och frågade om någon var hemma för hon och tindra skulle ut och cykla så dom kom förbi här!
Bestämde oss för att ta oss ner till fotbollsplanenen för att se när Felicia hade träning. Efter det cyklade dom hem igen och vi tog oss hem för att äta tacos.

Imorgon går jag på jobb 14.30 sen är jag ledig först på onsdag. Kommer vara helt färdig med tanke på att det är pass hela dagarna i helgen med! Jippi... Kommer sakna mina här hemma! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0