lördag

Jaha.. Nu har klockan passerat midnatt för några timmar sedan. 
En annan sitter på jobbet. Saknar mina fina där hemma. Nu är det bara 4 timmar kvar tills jag slutar!

I torsdags så fick Jeff jobba över till 20..ungarna och jag myste hemma. Jag skickade in den sista inlämningen i vård och omsorgsarbete 2. 
På kvällen när ungarna hade somnat så satt Jeff och jag ute på våran fina uteplats.

Igår (fredag) så åkte vi till Söderköping där vi åt glass på smultronstället och kolla runt lite. Älskar den fina sommarstaden. 
Åkte förbi Norrköping efter där vi åkte till ett ställe som jeffs farbror har köpt. Där spelade Felicia minigolf så det stod härliga till. Hon vs riktigt duktig! Flera banor som hon tog på första slaget. Duktig tjej!

Väl hemma så hade vi lite vattenkrig innan jag skulle vila inför jobbnatt.

Fick skjuts till jobbet. Började åska och regna massor. Mysigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0