måndag

Somnade rätt så snabbt igår kan jag lova.
Imorse ringde klockan tidigt. Daga för dagis och jobb.
Jag jobbade 7.30-12. Efter jobbet åkte jag in mot stan där jag gick upp till mamma (som inte var hemma) och umgicks med mormor och tindra.
Bestämde mig för att ta med tindra hem. Så vi hämtade ungarna och knatade hemåt. Stannade till vid fotbollsplanen där det skulle vara cirkus ikväll. Kollade på djuren. Hemskt...
Stackars djur som får åka runt hela tiden till olika städer och visa upp sig. Kan inte påstå att de såg så vidare lyckliga ut direkt.

När vi öppnade ytterdörren hemma så gick vi direkt genom för att öppna altandörren. Ungarna tog på sig badkläderna och hoppade i i poolen. Eller aa.. Felicia och Eddie iaf.
Felicia dök för fullt, Eddie sprutade vatten överallt utom i poolen och tindr stod bredvid och skrek när hon fick vatten på sig. Underhållande!


En mysig eftermiddag helt enkelt.

Blev lite struligt ikväll men det löste sig så småningom.
Vi lämnade tindra i stan strax efter 20. 
Åkte förbi Landeryd på hemvägen för att se hur det såg ut hos morfar. Blir att åka dit och fixa sommarfint snart.
Bägge ungarna somnade i bilen så var bara att bära upp dom när vi kom hem.

Karln och jag har kollat igenom resan lite mer nu så vi vet ungefär vart vi ska i Turkiet och fixat biljetter till flygbussarna.
Snart åker vi!

Ser fram mot det fast ändå inte.. En hel vecka utan våra skitungar!

Nu ska jag sitta här ute på baksidan en stund till (börjar bli kallt) innan jag ska gå in och borsta gaddarna för att sedan krypa ned i sängen.
Imorgon är det en pluggdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0