onsdag

Eddie var hemma från dagis även idag. Nu har han iaf varit feberfri tillräckligt länge för att kunna gå till dagis imorgon. Härligt!
Då kan jag plugga i lugn och ro så jag kan skicka in sista uppgiften. Skickade in den tredje förut idag. Håll timmarna!

Väntar på svar på den andra inlärningen i palliativ vård med.. den första fick jag A på och läraren hade bara positivt att skriva om uppgiften. Känns så jäkla bra!
Nu är det bara tre prover kvar att skriva nästa vecka så tar vi nya tag nästa termin som även är den sista!
Då ska jag även ha praktik. Ska bli riktigt intressant.

Jeff kom hem tidigt idag. Välbehövligt!
Annars idag har vi tagit det lugnt. Varit ute på våran fina baksida där ungarna hittade sniglar. Felicia har någon dille för sniglar och maskar.. Ja, alla dom där djuren som inte är så mysiga med andra ord.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0