tisdag

Imorse lämnade Jeff och jag ungarna på dagis vid 06.30 innan gubben min var snäll och släppte av mig på jobbet. 



Slutade jobbet vid 14. Huvudvärken hade kommit smygande från lunch. Sedan brast det och det kändes som ögonen skulle åka i backen på mig. Åkte till stan. Skulle förbi Forex och växla pengar. När jag kommer in var det nummer 342 och jag hade 357 på min nummerlapp. Var redan nära på att spy pga huvudvärken. Smockat med folk och alldeles för varmt. Hör efter ett tag hur dom som jobbar där säger till en kvinna att den turkiska liran var slut. Kul. Skönt på ett sätt för då kunde jag gå ut i friska luften. Jeff och ungarna hämtade mig efter 15. Åkte hem och fyllde en hink med vatten på botten som jag tog med mig upp i sovrummet ifall jag skulle spy. Jeff väckte mig vid 18 och sa att det var kvällsmat om jag ville ha. 
Fortf huvudvärk och ligger för stunden mellan två söta skitungar som snarkar. Ska nog försöka göra detsamma..
Gubben är där nere och kollar fotboll tror jag.

Fick förresten C i slutbetyg i palliativ vård med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0