onsdag

I måndags efter jobbet fick jag en sån där blackout igen. Började känna lite huvudvärk på jobbet, inget mer med det. När jag satt på bussen mot stan så var det som en blixt som slog ned. Svetten började bokstavligt talat rinna på mig från ingenstans. Kändes som jag skulle tuppa av. Var med nöd och näpe som jag lyckades stanna på bussen fram till stan utan att gå av för att kasta mig på gräset.
Gick raka vaken upp till mamma. La mig i sängen. Somnade till, vaknade och spydde som en gris. Sen var jag helt väck. Såg saker som inte fanns osv.

Då jag inte var kapabel till att knappt veta mitt namn så kunde jag definitivt inte hämta barnen på dagis. Jeff kunde inte sluta tidigare heller så mamma var snäll och passade dom. 

Kändes precis som någon hade slagit mig i nacken med ett stort baseballträ flera gånger. Även ögonen kändes som de var halvvägs ut.

Låg i sängen från ca 13.45 i måndags till typ 12.00 igår.
Tog mig till VC innan 16 igår. Sedan hämtade Jeff och barnen mig. Nu är äntligen blod lämnat så bara vänta på svar.. Hoppas att få det snart.

Känner mig än idag inte riktigt som en människa än.
Ungarna är hemma från dagis idag. Vari vakna sen 06 typ. Frukosten är intagen för länge sen.  För stunden ligger vi i sängen och kollar Asterix & Obelix. Eddie hostar och Felicia har sovit oroligt inatt. Hon har ont i magen med.. Våra älskade ungar. Inget utan er! ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0