lördag

Imorse vaknade jag av att Felicia skrek i PANIK! Hon var inte på sitt rum utan fann henne sittandes på toaletten skakandes då det visade sig vara en geting där inne. Inte lätt alla gånger..

Åkte och köpte present till ett kalas Felicia skulle vara på klockan 11.30 på Leos lekland. Sedan har det bara rullat på. Åskade och regnade massor ett tag med. Vid 15.20 var det insläpp på Cloetta center där Fanny och Sillen dansade bal. Fan så fint det var!
Klockan gick och vid typ 19.30 bestämde vi oss för att åka hem till oss för att äta. Så, mamma, Ove och Emmy följde med. De åkte för ett tag sen.
Nu ska jag ta en dusch och ladda upp inför imorgon då vi ska överraska ungarna med något riktigt kul! 

Förresten, öppnade corren idag och såg att ungarna och Jeff hade skickat in denna till mig bara för det är morsdag imorgon! 



Här har vi de fina. Fick tyvärr ingen bra bild på dom tillsammans...





...en toppendag helt enkelt! 

(Träffade även på min "pappa" som vi inte träffat på 3 år.. Allt var som vanligt...!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0