måndag

Sitter på andra bussen som ska ta mig till jobbet.
Idag känner jag mig mer död än levande... Ska bli otroligt skönt att hämta ungarna från dagis senare idag. Är sugen på att ta på mig min pyjamas och bara mysa med ungarna. Tror inte att de säger emot. Felicia ville titta på de 101 dalmatinerna sa hon imorse. 

Samtidigt så fick Eddie en ny och fin cykel igår och Felicia fick en "pinne" som ska vara bak på hennes cykel så hon lär sig nog snart att köra på utan stödhjul! 👍 
Hon är lite feg våran tjej.. Hon tror inte på sig själv och intalar sig att hon inte kan. Men, jag vet att hon kan då jag släppte taget när vi tränade i påskas.

Ångesten inför plugget kryper mer och mer på.. Vart i helvete är motivationen?! Är en knappt månad kvar nu innan allt ska vara klart. Jag har ett prov kvar i såecialpedagogik. 2 inlämningar i palliativ vård+prov och sen hela kursen i vård och omsorg 2. Tummen upp!!
(Får skylla mig själv..)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0