söndag

Ännu en helg som har passerat snabbare än vad man hinner blinka känns det som..

Jobbade ju natt fredag-lördag. Mådde inte alls något vidare på natten. Kräktes framåt 06 tiden så höll ändå ut länge. Hade lite feberfrossa och en jävlig huvudvärk. Antar att det är min kropp som reagerar på antibiotikan jag fick utskriven i fredags. Meddelade morgonpersonalen igår om att jag inte skulle kunna jobba dom två nätterna som väntade.. Fick sånt härligt svar som "jaha, och vem tycker du vi ska ringa in då?!" Fan för bitter jävla personal. En sak är om man tycker en sak men håller det för sig själv men när man får den som är sjuk till dåligt samvete så går det för långt. Blev faktiskt riktigt irriterad och sa ifrån. Usch....

Idag har jag lyckats sova två gånger. Min kropp är helt orkeslös och mår illa.. Jävla skit! Vill bara att detta ska ta slut snart så man kan få tillbaka energi!

Imorgon har ungarna studiedag från dagis så får se vad vi ska hitta på. A sover hos oss inatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0