tisdag

Gårdagen spenderades i stan. Handlade lite och umgicks sedan med mamma och T. När Jeff slutade jobbet vid 18 kom han och hämtade mig och ungarna vid trädgårdsföreningen. Stannade en liten stund innan vi åkte hem.
Väl hemma somnade ungarna rätt så snabbt. Både Jeff och jag har sovit relativt skönt inatt, för Eddie sov i sin säng hela natten! Underbart. Annars brukar han ha en tendens att komma upp vid senast 03 tiden.

Felicia sov till 07.40 imorse. Helt otroligt! Ville inte väcka henne eftersom hon vanligtvis sover så himla lite. Skönt för henne.

Vid 08.30 var vi på dagis. Snabba puckar!

Jag mår ännu inte tipp topp så kan tänka mig att det kommer bli ännu en antitiotikakur. Isåf tredje på knappt tre veckor. Måste väl vara rekord va? Så jävla trött på skiten! Har 37.4 i temp. med, vanligtvis har jag rätt så låg. Runt 35,6 så kanske har lite feber ändå. 
En sak vet jag, otroligt trött är jag iaf. Skulle kunna sova dygnet runt som det känns för stunden.

Nu är det även bokat. Den 18 juli klockan 14.00 kommer vi att säga JA till varandra! ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0