torsdag

Blev inte alls någon vidare firning igår. Självklart åkte jag på skiten. Hade fått för mig att jag skulle klara mig för en gång skull men så skönt att jag hade fel!
Eller inte..

Usch.. som Jeff sa "lustigt att du alltid ska råka värst ut!" 
Kan inte annat än hålla med honom...
Kräktes tills svetten rann på mig igår. Fy fan..

Nu kräktes jag sist efter midnatt iaf. Hoppas att det var sista gången.
Försöker få i mig så mycket vätska som möjligt så jag känner mig halvt uttorkad. Bra att man fått antibiotika utskrivet nu men. Självklart kom medicinen upp illa fort som jag svalde den igår..

Jobb imorgon mellan 13-21 är det ju bara glömma. Får hoppas att jag kan jobba på lördag iaf. Jag och Erica i helgen! Kan inte bli så mycket bättre.




Upptäckte att den lilla damen vid namn Felicia här hemma hade tagit selfies med min mobil. Underbaraste tjejen ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0