lördag

Vaknade tidigt imorse med vilddjuren.
Tog det lugnt på förmiddagen. Fixade ute på fram/baksidan inför vintern. Blä!

Åkte och köpte en ny micro så våran valt att sluta fungera. Efter det släppte karln av oss i stan. Umgåtts hemma hos mamma hela dagen idag.
Jeff hämtade oss i tf ikväll när han hade slutat jobbet. 
Åkte då till Landeryd för att tända ljus hos morfar. Det är ju så himla fint runt allahelgon på kyrkogårdarna.

Bägge ungarna somnade i bilen och fortsatte att sova hemma också.

Nu ligger jag i sängen med en snarkande karln bredvid mig.
Tror nog jag kommer lyckas att somna rätt så snabbt ändå.



Även fast ni går mig fullständigt på nerverna ibland så älskar mamma er något otroligt mycket! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0