måndag

Ojsan hoppsan. Redan måndag..
I lördags åkte Felicia och jag in till stan för att träffa mamma och tindra. Skulle gått på bio men det blev inte så.

Efrer ett tag kom Eddie och Jeff dit med. Käkade lite mat. Felicia stannade kvar där.. Eddie åkte hem med Jeff och mig.

Igår, söndag så tog vi det rätt lugnt. Jag storstädade här hemma. Jeff jobbade 8-20. Lillasyster Ronja kom hit. Tog bussen in till stan för att hämta upp Felicia. Fikade lite innan vi tog bussen till tempo för att hämta frukt hos Jeff som vi sedan tog med oss till Felicias fotbollsträning som alla barnen kunde få efter träningen.
Felicia var jättetrött och inte alls så mycket på att träna, men hon gjorde sitt bästa. Eddie var rastlös och spelade Allan. Svårt att sitta still när man har myror i brallan tydligen.

Ungarna är så jävla (rent ut sagt) duktiga nu. Man bara stoppar om dom i sina sängar och säger god natt så somnar dom utan ett enda ljud. Så jäkla stolt över dom.

Ronja åkte hem innan 19. Precis innan ungarna la sig.

Min migrän kom som en blixt från klar himmel igår vid typ 20.10. Tog medicin, borstade tänderna. Jeff kom innanför dörren när jag gick upp i trappan. Sa att jag skulle sova så blev hej och god natt i ett typ. Så jävla typiskt..
Somnade aom en stock.

Jobbarkonpisen hämtade upp mig 6.15 imorse. Jobbade 7.30-13.
Tog en sväng hem till mamma efrer jobbet. Huvudvärk som fan igen. Medicinen hjälpte inte...
Tog bussen och hämtade Eddie och så gick vi tillsammans och hämta Felicia.


Sedan har det gått i ett. Gubben är där uppe för stunden och kollar tv och jag tänkte hänga tvätt och lägga mig typ.

Imorgon ska jag ringa en läkare på morgonen och sedan ska jag till min jurist vid 13.30...



Felicias tand längst ner i mitten till vänster på bilden kommer nog åka ut imorgon. Hennes första tand hon kommer tappa! Spännande..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0