söndag

Idag fyller jag 25 år. Har ångest men samtidigt så är jag gift och har två underbara barn redan.

Pratade med pappa i telefonen förut. Han ringde för att gratta mig men vi passade på att prata om lite allt möjligt. Kändes bra samtidigt som det kändes lustigt. Konstigt det där.. 

Annars idag har jag och Felicia varit på jourcentralen. Pluttan som inte alls är sig lik la sig i sängen på förmiddagen för hon hade ont. Var bara på ena sidan och hon sa att det gjorde så ont så hon knappt kunde svälja osv.
Ringde 1177 och fick tid på jourcentralen. Läkaren visste inte heller vad det kunde vara utan tyckte vi skulle avvakta. Han frågade om jag kände mig säker på att ta med henne hem för att sköta om henne eller om hon annars skulle läggas in.. Tjena fan heller, klart jag vet vad som ska göras.

Pluttan valde att hon ville ha pannkakor till mat. 3(!) stycken åt hon. Det brukar hon knappt inte ens äta när hon är frisk.

Nu sover ungarna och jag myser med Dille i soffan medan gubben är där uppe och kollar fotboll.

Dessa fick jag B.la i present.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0