tisdag

Jobb igår somsagt. Var skapligt trött när jag hade slutat.
Hämtade hem ungarna när det regnade som mest. Mysigt.
När vi kom hem rensade vi massor på Felicias rum då hon för första gången ska ta hem en kompis efter fritids idag.
Kan lova att hon ser fram mot det väldigt mycket.

Jag somnade som en stock innan 22 igår. Välbehövligt. Eddie kom in innan 06 med sin stora haj som ungarna hade köpt varsina i helgen. Såg lite småkul ut då den är större än honom.

Kort därefter vaknade även Felicia. Jeff lämnade Eddie på dagis innan han började så lämnade jag Felicia vid 08.
Sitter nu på bussen mot domstolarna där jag ska träffa min jurist vid 09.30 och sen kör vi vid 10.00.


Allt och lite till för ditt bästa prinsessan! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0