torsdag

Gick bara bra hos läkaren igår. Pratade bara om hur det fungerar med den glutenfria kosten och så. Nu ska hon dit först när hon närmar sig 18 år(!).
Fortsätta att gå till dietisten och sjuksköterskan ska hon dock göra årligen. Tog en vikt igår och nu vägde hon 17.6 kg så det går uppåt. För två månader sen vägde hon 17.3.
Våran stora och duktiga tjej!





Mamma hade köpt varsitt paket till ungarna igår där det låg lite kläder.
Felicia fick en jättefin vit klänning som hon ska ha på sitt först disco imorgon. Köpte bara till ett par skor hon ville ha och strumpbyxor. Kan lova att hon är väldigt förväntansfull.

Min fina man hade varit och köpt en tidig födelsedagspresent till mig igår, en helt ny cykel. Väldigt fin och rullar på ordentligt. Testade den nu när jag lämnade ungarna i skolan och på dagis.
Dock måste gubben min sänka sadeln lite tror jag. Blev ordentlig "tå-gymnastik".



Idag ska jag göra en sak innan jobbet. Efter det ska jag direkt till Järdala och jobba till 20.00 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0