fredag

Ikväll kom Dille äntligen hem efter att ha varit hos mamma sedan i tisdags.
Han tog med sig sin syrra Alicia med som ska vara här hela helgen. Ska bli intressant att se hur mycket bus de kommer ställa till mig.

Dille började slappna av direkt när han kom hem och visade då sitt rätta jag, livsnjutaren..


Ungarna hade haft det bra på dagis och skola idag iaf.
Ikväll har vi ätit god mat och myst framför barnprogram.
Imorgon ska Jeff jobba 9.30-18.. Kul, skitkul!
Får se vad ungarna och jag ska hitta på för något.

Just nu sover Eddie och Felicia har även hon kastat in handduken för idag och somnat tätt intill mig här i soffan.
När idol började så utbrast hon :"yeah, nu börjar fångarna på fortet mamma!" 
Ja du...ibland är hon bara för söt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0