fredag

Jaha.. Redan fredag. 
Inte bloggat de senaste dagarna då huvudvärken håller i sig hela tiden med anfall till och från. I onsdags så mådde jag skit efter praktiken. 
Bröt ihop i panik med gråt då jag är så jävla trött på skiten... Vill bara kunna vara som en normal förälder och kunna umgås med ungarna och ha en fungerande vardag!

För stunden ligger jag i sängen och kollar på Beck. 
Gubben min skickade jag iväg till pumba då han ändå satt och spelade NHL och inte verkade ha tid för mig. Då kan han lika gärna vara där och umgås med honom och spela kände jag.
En annan klagar inte utan har myst med Dille. Våran katt är verkligen den gulligaste. Är inte alls kattmänniska men man kan inte göra annat än älska honom. Han går med på precis allting och spinner för fulla muggar hela tiden.
Perfekt när man har barn!

Felicia hade ramlat ner från en klätterställning på skolan idag och skrapat upp sig i ansiktet. Men, som alltid på bild måste hon vara glad. Våran stora tjej! Tiden går lite för snabbt nu. Ikväll läste hon bok för mig.
Hon är så duktig som både kan läsa, skriva och räkna.



Fanny klippte (äntligen) Eddie igår så nu står inte håret åt alla håll och kanter längre. Ska visa en bild när jag får ta en på honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0