lördag

Gubben kom hem strax efter 01 inatt.
Felicia vaknade 05.20 och kunde inte somna om. Spelade ingen roll om jag la mig bredvid henne. Hon lär vara lagom pigg och glad idag..
Förstår inte varför hon inte sover längre!

Eddie vaknade typ 7.30. Sedan dess har det varit full fart. Bråk hela tiden och Eddie har jag redan fått gå in med på hans rum 3 gånger då han vägrar lyssna och retas med Felicia hela tiden. Så underbart!
Har sagt att vi inte vill hitta på något med honom idag om han ska vara så och att han inte kommer få något lördagsgodis om han fortsätter. Får då till svar: "nähe, jag vill ändå inte ha något godis och jag tycker inte om dig."
Gud så underbart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0