lördag

Igår gick det bra. Kändes skönt att prata med någon man inte känner och berätta allt och samtidigt bli förstådd. Känns iaf riktigt bra nu så nu är det bara vänta och se.

Praktik 14.30-21.45 igår. Blev inte många timmars sömn inatt. Var dags för ytterligare ett pass mellan 6.45-15 idag. Kändes lite kämpigt idag men samtidigt skönt. Fick väldigt positiv feedback från handledaren så där "växte man lite". 

Var förbi jobbet efter praktiken och hämtade mina jobbskor och hälsade på gamlingarna. Samtidigt som det är skönt att inte vara på jobbet på ett tag så saknar jag gamlingarna.

Ikväll har ungarna och jag varit ensamna hemma gubben åkte till pumba för att kolla hockey och spela ps4. Kul att man kan umgås lite.

Felicia börjar känna sig hängig och förkyld. Hoppas inte att det blir värre så hon får feber och skit nu. Jag känner mig också lite halvt hängig.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på bb. Ska duscha när det är slut och sedan lägga mig i sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0