onsdag

Igår var det praktik på kardiologen på avdelning 8 från 6.45-16.
Kände av migränen runt lunch redan men försökte bita ihop. Vid 14 tiden kom illamåendet...
Körde iaf till 16. Jeff och ungarna kom och hämtade mig. Kändes som jag skulle kräkas i bilen.
Satte mig i en dusch när jag kom hem. Direkt efter gick jag upp och la mig. Vaknade innan 22 precis. Kul, jävligt kul när man saknat sin familj och så blir det så här! Är så otroligt trött på't!
Gick iaf upp och åt lite. Sedan gick jag och la mig igen. Somnade oerhört snabbt ändå.

Klockan ringde 6.40 imorse. Myste så gått det gick med ungarna innan det var dags att lämna dom. Hade tid redan vid 09 på läkarcentrum, jag trodde det var typ 11. Så, fick stressa och lämna ungarna lite innan.

Gick över förväntan hos Jan. Med tanke på att jag ringde min läkare och typ "skällde" på henne häromveckan så hade hon skickat ett mail till Jan också om det. Vi pratade lite och jag sa som det var. Dvs att migränen blivit en jäkla mycket värre efter injektionerna.
Nu är det äntligen bestämt att han ska kontakta neurologen på US så ska jag få en kallelse till magnetröntgen!
Känns så jäkla skönt. Hoppas bara jag inte får vänta allt för många månader bara..

När jag var färdig så såg jag massa barn på torget vid all frukt. Förstod att det var Felicia och hennes klass så gick dit och hälsade. Pluttan var jätteglad. Så länge som hon sätt fram emot detta!
Hon berättade glatt att hon skulle köpa ett äpple för pengen hon hade med sig.

Jeff skulle slutat vid 15 egentligen men självklart ska han jobba över. Ovanligt va? Till 19... Kommer inte ses ett skit den här veckan nästan...
Han skulle iaf hämta Eddie på dagis och lämna honom här snart då jag fortf inte riktigt känner mig som en människa sen gårdagen.
Eddie och jag knallar väl bort och hämtar pluttan också :) 


Felicia tog kort på skolan igår. Hon som alltid brukar le som en tok på kort gjorde det inte alls nu. Frågade varför och fick till svar att :" ingen annan gjorde ju det så varför ska jag?" Smart tjej..






Har fått höra av flera stycken sista tiden att Felicia är så lik mig. Kul att höra!
Skönt det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0