söndag

Igår somnade jag innan gubben ens hade kommit hem.
Vaknade av ungarna imorse, först av Felicia vid 05.30 som sa att hon inte kunde sova för att det var för mörk så hon ville ha lampan tänd samtidigt som hon tyckte det blev för ljust. Världsproblem. Kom då fram till att hon kunde tända lampan i badrummet och ha tänt dörren så det lös in lite till henne. Det tyckte hon lät som en bra idé och somnade om. 

Eddie kom in vid 07.30 och då vaknade Felicia igen. Vid 09 gick gubben min upp så jag fick sova lite till.

Runt lunch gick vi bort och röstade. Det tog längre tid än vad jag hade räknat med så när vi kom tillbaka var det bara för mig att åka till US.

Väl där så började jag få huvudvärk innan 17 tiden så tog en sumatriptan. Kräktes dessvärre efter ett tag och välde därför att gå hem...
Surt! Nu känner jag mig bättre men fortf annorlunda kroppsligt. Mår lite illa..

Tog en temp på Eddie förut för han kändes varm och den visade på 38.2. Så, imorgon får han vara hemma med mig medan karln går till jobbet och Felicia till skolan.


Trötta grabbar ❤️<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0