söndag

Igår åkte ungarna och jag in mot stan där vi träffade lillasyster ronja.
Gick runt på stan och kollade lite i affärer. Åt lite mat. Gick in i domkyrkan för att kolla runt där även Felicia skrev en bönelapp. Pluttan.
Hon sa till mig häromdagen : " mamma, varför måste alla dö? Jag önskar att alla fick leva hela tiden och att alla sjukdomar inte fanns!"  Kloka lilla tjej.


Ronja testade även kläder för barn som de har där. Snygging.

Felicia fann förresten en nyckelpiga på vägen till bussen.


Gick till trädgårdsföreningen efter alla bestyr och var där ett bra tag.
Fasen vilka vackra ungar en är berikad med!








Nu ligger jag med ungarna och ronja i sängen framför barnprogrammen.
Felicia vaknade tidigt som vanligt.
Jeff sover där nere då han begärde sovmorgon även idag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0