söndag

Denna dag känns som den varit hur lång som helst.
Jag, Felicia och Ronja var på ikano några timmar på eftermiddagen. 
Felicia bestämde sig för att hon nu ville ta hål i öronen. Stora tjejen!
Blev hur bra som helst och hon var så stolt över sig själv så hon blev helt till sig.


Inhandlade även en ny overall till Eddie, självklart blå.

Ronja tog tåget hem när vi mellanlandade i resecentrum.

Väl hemma så har vi inte gjort något speciellt. Ungarna har duschat och så.
Sitter för stunden på golvet i eddies rum och väntar på att han ska somna. Mitt tålamod och humör är inte på topp just nu så när han tjöt förut så tjöt jag också. Bra va?


Ikväll fick jag ett samtal som gjorde mig så innihelvetes förbannad. Nu vet man verkligen var man har sin släkt någonstans. Fy helvete säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0