tisdag

Mådde som en påse bajs igår. Herregud.. Ber nästan lite om ursäkt över allt klag men samtidigt är det min blogg. Just nu är det en period med daglig huvudvärk och illamående.. Skit!

För stunden sitter jag i soffan och laddar för att snart ta bussen mot sjukhuset där praktiken väntar. Har sovit och försökt bli väck värken på förmiddagen. Är lite smått nervös men vet att jag garanterat kommer trivas. Är så mycket att ta in nu i början bara med allting. Vet inte ens hur jag ska hitta till omklädningsrummet som jag har på våning 13 för det är fullt på de "vanliga". Som tur är ska jag möta min ena handledare 30 minuter innan vi börjar så vi kan gå igenom lite igen.

Känns jobbigt att veta att jag får träffa ungarna först imorgon eftermiddag runt 17. Bara i några timmar innan de ska sova.. Sen börjar jag jobbet 6.45 på torsdagen. Mamma är snäll att tar ungarna fram tills jag slutar vid 16 då det är studiedagar på dagis/fritids torsdag och fredag. Fredagen måste jag försöka få ledigt på. Har inte kunnat lösa det på annat sätt...

Nä, nu ska jag se så jag har de saker jag behöver innan jag ska gå. Jobbskorna har jag fortf inte hämtat på jobbet så får bli att springa runt i foppatofflor i två dagar. Lyckat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0