torsdag

Migrän, så jävla ont så jag nästan svimmade igår. Kräktes också. 
Nu jävlar...
Ringde 1177 igår då jag börjar känna mig mer och mer orolig över vad som orsakar detta helvete.
För det är vad det är, ett rent helvete.. Inte meningen att man ska behöva gråta och känna att man inte har ork till att gör saker.
Somnar med huvudvärk och vaknar med huvudvärk..
Hon tyckte jag skulle se till att sjukskriva mig.

Pratat med min lärare som verkligen stöttar och låter vådligt förstående. Hon sa att hon skulle se om jag kunde bli godkänd i praktiken trotsallt även om jag avbryter här..

Pratat med röntgenkliniken idag med så den 22 oktober fick jag en tid. Vad henne även skriva upp mig på en "kort varsel lista" dom hade ifall det skulle bli återbud på något håll så jag isåf kan få möjlighet att komma innan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0