fredag

Jaha.. Då var det långfredag. 
Jag har spenderat tiden inlagd på sjukhuset sedan i onsdags vid 14.
Känns inte alldeles för roligt kan jag inte påstå. Vill verkligen inget hellre än att vara hemma hos mina hjärtan!
Men, kan man inte gå ordentligt utan med huvudet nedåt som han den där Disneyfiguren guasimodo eller vad han heter så är det nog bäst att vara här..

Hoppas att jag känner mig någorlunda bättre imorgon iaf så jag kan få åka hem. Då jag är gravid så väljer de att enbart ge mig alvedon och koffeintabletter, en jäkla massa dropp och lite syrgas. 
Fick faktiskt ketogan på akuten i onsdagskväll.. Även morfin två gånger på natten till torsdagen. Konstigt..

Då jag mått rätt så illa och inte kunnat äta får jag även zofran intravenöst.

Idag har Jeff och ungarna varit här en liten sväng iaf. Jobbigt. Började gråta direkt när de gick. Somnade då jag var så trött och vaknade nästan två timmar efter. Får se om Emmy kanske skulle komma förbi en sväng sen.

Felicia hade med sig en jättefin påskteckning som hon sa att jag kan kolla på när jag saknar henne.
Underbara unge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0