söndag

Igår blev jag så trött på sjukhusmiljön så jag valde att skriva ut mig själv..
Läkaren tyckte inte det var det bästa men att jag har egen vilja.
Fick somsagt zofran intravenöst men hjälpte inte ett skit på hela dagen igår. Kräktes från det att jag vaknade och fick inte behålla ett skit. Då mat absolut inte gick så var det bara vatten som gällde men det gick ju inte ner det heller.
Kräktes så mycket så kärlen gick sönder och började blöda. Blä! 

Kände att jag lika gärna kunde ligga hemma i min egen säng som ett kolli än på sjukan. Alvedon och koffeintabletter kan man ju äta hemma med liksom.

Jeff hämtade mig runt 17 tiden och jag la mig i baksätet. Han släppte av mig hemma och åkte vidare med ungarna på ett andra påskfirande för dagen.

Jag har iprincip legat däckad i sängen sedan 17.30 tiden igår kväll..
Fått behålla en macka idag iaf och lite oboy, en jäkla massa vatten har jag tvingat i mig också.

Hoppas på en bättre morgondag. 
Sista dagen när karln är ledig. FAN att det skulle lyckas bli så här.

Hoppas moderkakan visar sig 'vuxit uppåt' på ultraljudet i vecka 34 sen så kejsarsnitt kan undvikas för aldrig i hela mitt jävla liv att någon mer får röra min rygg med en nål! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0