torsdag

Besöket hos läkaren gick bra! 
De kunde ju dock förvarnat att jag skulle få droppar i ögonen för att göra pupillerna större då jag kände mig helt full när jag skulle därifrån. Alldeles yr.
Hon trodde att allt var neurologiskt och berodde på trycket.
Men, känner att jag måste ta tag i det där med glasögon nu..

Felicia mådde inte tipp topp förut utan hade somnat hemma hos Ove när hon var med Emmy. Ganska precis efter det att jag gått. Sedan sov hon i typ en och en halv timme. Vaknade och såg helt förstörd ut, tog tempen som visade 39.2.
Med lite panodil i kroppen blev hon piggare och orkade spela 'finns i sjön' med sin morfar (som även han hade feber). 


Emmy var snäll och hjälpte mig hämta Dille hos mamma precis innan Jeff hämtade oss när han hade slutat jobbet.

För stunden tar Felicia och jag det lugnt inne framför cartoon network medan grabbarna styr och ställer där ute.
Jeff har startat ett nytt projekt, bygga soffa och bord av trätrallar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0