måndag

Blev en sväng till smultronstället igår med Ove och Emmy. Efter åkte vi bort till tornby en sväng.


Fick en sådan jävlig huvudvärk så tog Charlie och gick upp pch la mig när jag kom hem. Dröjde inte allt för länge innan Felicia kom hem! Så skönt.

Kvällen gick i ett och innan man visste ordet av det var klockan straxt efter 19 och läggdags för barnen. Bägge två somnade väldigt snabbt. Har jag tidigare nämt hur duktiga de är och hur stolta föräldrar vi är?!

Charlie däremot är väldigt envis så bara väntar på den tid man kan försöka få lite rutiner. Just nu är det nästintill omöjligt.
Denna natt blev det inte alls många timmars sömn för min del.




Tiden går så fort och liten börjar bli väldigt stor.

Imorse knallade Felicia iväg till skolan. Eddie får vara ledig denna vecka. Felicia har studiedag torsdag och fredag så får se vad jag ska hitta på med barnen då.

Annars så gick vi hem en sväng i eftermiddags när vi hade hämtat upp Felicia. Tog sedan en promenad till affären för att köpa nummer 2 i blöjor till Charlie. Kom hem för en liten stund sedan och snart ska jag ställa mig och göra pannkakor som barnen beställt.
Jeff har inventering på jobbet så honom lär man inte se röken av mer idag antar jag.


Felicia och Eddie pratade om hur de trodde man gjorde fönster på promenaden. Felicia menade på att man nog tog plastfolie och genomskinligt lim som man sedan tar bort när det torkat så var det klart. Eddie trodde man blandade slajm med vatten och mjöl.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0