fredag

Hoppas ni alla hade en bra julafton igår och har en fortsatt bra jul.
Vi hade en toppendag igår och fortsätter på det spåret.


Min fina prinsessa och jag ⭐️


C:s första jul, och han var inte ett dugg rädd för jultomten 🎅🏽

Barnen var jättenöjda med alla sina julklappar.

Idag har vi bara varit hemma.
Jeffs farfar och barnens farbror har varit förbi på lite fika precis och lämnade lite klappar från jeffs pappa. Nöjda och glada. Skulle få mer framöver som jag vet kommer uppskattas något otroligt då vi fick samma för två år sedan. Perfekt för hela familjen!

Imorgon ska vi åka till Åtvidaberg hem till farmor och Leffan.

Felicias farfar och M var förbi häromkvällen och plingade på för att lämna en julklapp då hon inte hade fått ta med någonting hem som hon hade fått av dom tidigare. Hon hade blivit jätteglad då hon hade blivit ledsen pga detta tidigare. 
Snällt gjort. Är ju inte direkt mig det drabbar utan en 7 åring. Önskar bara att alla partner kunde förstå det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0