måndag

Ny vecka, nya möjligheter.
På fredag ska jag äntligen avsluta ett kapitel i mitt liv som följt med under en väldig lång tid. Skjutits upp pga väldigt många orsaker den senaste tiden men nu jäklar ska det göras. Kommer kännas så skönt sen när det väl är gjort!

Idag så var det luciafirande på Eddies förskola. Felicia slutade vid 13.40 och skulle promt ha klänning på sig på förskolan sen så var bara att ta med sig kläder och sånt till henne så hon kunde byta om på skolan innan vi gick över.
Tur att Eddie bytt förskola och att den nya ligger bara ett stenkast därifrån annars skulle vi aldrig hunnit till 14 då de skulle börja sjunga.
Jeff kunde inte vara med detta år heller pga jobb tyvärr..

Ungarna har varit förskräckliga de senaste veckorna och inte tycks de lugna ner sig heller.. De bråkar mest hela tiden. Hoppas verkligen att denna "fas" lugnar ner sig snart annars vet jag inte vad jag/vi ska ta oss till. Är nästan så alla gråter om kvällarna för det är så jobbigt. Ungarna själva säger att dom inte vet varför de bråkar mest hela tiden.
Tur att det finna ljusa stunder också ibland och då passar man på att njuta extra mycket just nu! 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0