söndag

Fick intrycket av att det skulle blåsa mest i fredags men tycker ta mig tusan att det blåst mest igår och idag?
Blåser i vilket fall som helst för fullt ute för stunden.

Dagen har mestadels varit lugn. Jag och grabbarna var iväg och storhandlade en sväng. Emmy kom förbi i eftermiddags.
Felicia kom hem vid den vanliga tiden.
Alltid lika skönt när hon är hemma och när hon alltid påpekar det själv när hon ligger i sin säng för natten. Pluttan.


Ikväll duschade C för första gången en liten stund. Ingen superhit kan jag inte påstå.




 Något som han däremot tycker är en superhit är gröt. Jäklar vad den lille killen tycker om det.


Nu tänkte jag försöka sluta mig från min ritbok och gå och borsta tänderna istället för att sedan ta mig upp till övervåningen. Eddie sover väldigt oroligt. Stackarn ramlade från kökssoffan förut och slog i huvudet så vild som han är. Får se hur resten av natten blir. Hoppas bara att det inte är någon rolig sjukdom på G för det har vi konstigt nog lyckats hålla oss ifrån. Peppar peppar...
(Bortsett från min jäkla rethosta då.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0