måndag

Inatt sov jag som en kratta. Somnade först kanske vid 01 och sen vaknade jag minst en gång i timmen tills klockan ringde 05.45. Så, en trött mamma som fick hasa sig upp ur sängen.

Lämnade ungarna på skola/dagis och sedan var gubben min snäll och skjutsade mig till jobbet.

Direkt efter jobbet åkte jag hit. 

Två timmar blev det totalt där. Som tur var kunde Jeff gå tidigare från jobbet så han kunde hämta ungarna så får han ta igen det på onsdag istället.

Det överläkaren kunde se utifrån alla de tester som urfördes var att det var "upphöjningar" på ögonen som kan tyda på tryck inifrån.
Nu ska jag bara vänta på fler tider till fler "områden". Hoppas de hör av sig om lumbalpunktion snart annars tänkte jag ringa till neurologen på fredag.

Hade saknat ungarna så mycket idag och det var en lång dag för alla. De var nästan först att lämnas imorse och sist att hämtas..
Sa åt ungarna att de fick lägga sig i min och jeffs säng med mig och kolla barnprogram. Vi somnade allihopa rätt så snabbt ändå.
Imorgon har vi lite sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0