onsdag

Som vanligt de senaste kvällarna har jag inga större bekymmer att lyckas somna då jag är väldigt trött. Var samma sak igår, somnade nog på två röda.

Men, nu ligger jag vaken och kan inte lyckas somna om.. En snarkande Karl bredvid mig som annars gör mig väldigt irriterad men som faktiskt inte gör så väldigt mycket denna natt.
Känner av lite ombyggnad från bäsen i magen mellanåt, mysigt.
Är lustigt hur snabbt det kan gå.. Från att varit orolig och knappt känt någon rörelse från vecka 19 till att känna mer och mer. De senaste dagarna har man börjat känna mer som sparkar.
Fasen vad jag längtar till torsdag!

Saknar våra små ungar som går en på nerverna för stunden något otroligt!
Ska bli skönt att få hem dom imorgon.. Se om jag även tar med mig tindra hem hit också så hon får sova här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0