torsdag

Vaknade vid 03.04 inatt med ett jävla ryck av att någon idiot ringde på dörrklockan. Då mannen i huset sover så hårt som det går så fick jag iprincip sparka ur honom från sängen och förklara att det var någon på dörren.
Han gick ner och tände lampor och öppnade, men ingen där..
Under tiden han gick ner må jag lova att 1000 tankar flög runt i huvudet på mig.
Felicia vaknade även hon och sa att det nog var vinden som gjorde så klockan ringde. Söta unge.

Med tanke på detta så somnade jag inte om igen i första taget. Klockan var 04.45 när jag kollade sista gången sen kan jag ju meddela att jag vaknade 5 gånger till innan det var dags att gå upp..

Ungarna är lämnade iaf och tvätten osv är i full gång.
Jag har slagit ner mig i soffan och funderar på om jag kanske skulle äta lite frukost.


Tänk att just du lille vän ligger i min mage och växer för fullt. Är nu på sista tiden jag verkligen börjat förstå. Ungarna är i extas och tjatar om att de vill ha sommar nu. Om en vecka får vi förhoppningsvis reda på om det är en liten kille eller tjej som gömmer sig där inne ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0