måndag

Varför kan man aldrig somna i tid när man "måste"? Kanske somnade runt 01 och klockan ringde 05.30. Sen vaknade man självklart ett antal gånger mellan där med för att kolla på klockan i hopp om att den inte var så mycket.


Här är jag nu i väntans tider på bussen mot rese för att sedan byta till en mot jobbet. 
Idag mår jag inte 100. Håller tummarna för att det går bra!

Ungarna vaknade utan problem imorse iaf. Dock började Felicia att gråta när jag skulle gå för hon ville vara hemma med mig. Inte lätt nu när man kommer in i "andra rutiner".. Mammas prinsessa.

Eddie ska vara på ett annat dagis idag, som är det som har "jullovsöppet". Det såg han fram mot. Känner man honom så kommer det nog inte bli några problem.

Imorgon är vi lediga tillsammans igen hela familjen, på onsdag ungarna och jag. Sedan börjar skolan och så igen på torsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0