onsdag

Lite förändring så här en onsdag..
Nästa vecka blir det att klippa lite.


Felicia hade haft det jättebra på 100 dagars festen på 6års.
Utvecklingssamtalet på Eddies förskola gick bara bra. Ska bara få honom att tro lite mer på sig själv så han blir mer självständig då han är mycket för "jag kan inte" fast han kan bara om han vill. Envis kille.
Vi tog även upp att vi tycker det är riktigt illa att de inte längre är ute med barnen på eftermiddagarna.
Förklarade att man kan vara ute även fast det kommit snö och barnen nog bara tycker det är kul, däremot kan jag ha lite överseende med om det bara är massa blask. Får se hur det kommer bli med det.
Tänkte nog ställa Eddie i kö till en ny förskola tills efter sommaren också för att göra det hela enklare/bättre.

Min kära mor har varit här idag, och A.
Nu tänkte jag faktiskt duscha lite för att sedan krypa ner i sängen och kolla på tv. Inatt blev det inte alls mycket sömn då bägge ungarna vaknade vartannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0