onsdag

Ungarna vaknade självklart med tuppen imorse fast vi kunde sovit lite längre. Typiskt. Men, samtidigt bra då rutinerna drar igång imorgon igen.

Vi tog det lugnt hemma på förmiddagen, kollade på Pippi Långstrump och skrattade och bara myste i soffan.

Vid 14 tiden tog vi bussen in till stan för ett besök ungarna följde med på.. Gick bra.
Eddie somnade på bussen in mot stan. Såg att han var trött så frågade honom men som vanligt blånekade han för att nästa sekund ha somnat.



Edter besöket så skulle vi gå in i mataffären för att köpa med oss mat upp till mamma som vi tänkte laga där. Väl där inne får ungarna världens jäkla utbrott och börjar slåss, puttas och skrika för fulla muggar. Slutade med att jag gick och ställde tillbaka allting på sin rätta plats som jag hade tänkt köpa och gick raka vägen ut därifrån. Ungarna skrek och jag bara gick, med dom i släptåg. Detta resulterade i att jag fick höra i ett par timmar framåt hur dum mamma jag var.
Är det inte underbart med trotsiga barn ibland?

Jeff jobbade över till efter 18 och hämtade sedan upp oss. Även susie hade kommit upp till mamma under tiden vi var där så henne körde vi hem till Tim.

Ungarna somnade i bilen. Felicia vaknade henne en stund medan Eddie fortsatte sova som en stock.

Imorgon är det dags för skola,dagis och jobb för hela bunten.


Mamma och Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0