tisdag

Då jag börjat vakna och ligger vaken minst två timmar om natten så var jag rätt så trött imorse när ungarna vaknade vid 06.15. Var vaken med dom fram till 09 hugget och väckte då Jeff istället så han fick vara med dom så jag kunde försöka sova lite,

Mest slappat på dagen. Innan 16 tiden så åkte vi mot stan. Lekte i trädgårdsföreningen och sen mötte vi upp susie och Tim för att gå vinterljus. Var sista dagen idag tydligen.
Blev rätt så besviken. Hoppas nästa är bättre!



Efter att vi hade gått den käkade vi lite. Blev en säng på hemmakväll innan hemgången med. Lösgodis för 102:- hur fan lyckas man?! 

För stunden ligger jag under filten i soffan framför TV4 fakta och fryser som tusan. Tänkte snart ta en dusch för att sedan krypa ner i sängen.
Imorgon är ungarna och jag lediga medan karln ska tillbaka till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0