torsdag

Gick inte alls bra att lämna Felicia i skolan imorse. Hon började redan hemma med att säga att hon ville vara med mig idag. Vi gick mot skolan och jag fick hålla henne i handen när vi skulle in på skolgården. Hon vägrade men förklarade att hon måste berätta om det är något speciellt osv.. Även hennes fröken försökte men nej, det var inget sa hon.
Bestämde mig för att inte "tvinga" henne vara där utan att hon fick följa med hem igen. 
Antingen kanske hon börjar känna sig sjuk eller så kanske allt börjar komma ifatt henne som händer runtomkring eller så var/är hon bara väldigt mammig.

Ungarna fick iaf vara hemma. Åkte in mot stan vid lunch. Käkade där och gick sedan till leksaksaffären då båda fått så pass många stjärnor på sina sovscheman så de fick köpa något. 
Träffade Ronja en liten sväng med.
Gick in på h&m och köpte en uppsättning med mammakläder. Magen har börjat bli rätt så svullen sedan igår.

Gubben hämtade oss på stan och skjutsade mig till jobbet för ett 16-20 pass. Åkte med Maida hem.
Myst med två av killarna i mitt liv.
För stunden ligger Dille och snarkar tätt intill mig. Tänkte försöka finna orken till att resa mig upp och fixa mig så jag är redo för sängen sen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0