torsdag

Lämnade pluttan i skolan imorse, som hon längtat!
Efter det cyklade jag och Eddie mot dagis.
Då jag vaknade med världens huvudvärk och illamående så la jag mig i sängen när jag kom hem. Kräktes för femtioelfte gången sen lyckades jag sova lite. Huvudvärken var kvar när jag vaknade.
Insåg att det där städet jag hade bestämt mig för att göra idag fick skjutas upp.

Tvättade sängkläder och bäddade rent och rensade i köket lite iaf innan jag tog en dusch.

Efter 15 kom Jeff och Eddie och hämtade mig för att skjutsa mig till jobbet för ett 16-20 pass.
Tog sedan bussen mot mamma och har i skrivande stund bäddat ner mig i sängen med dubbla täcken, kallt!

Imorgon är det jobb 7.30-13 och sedan hämta pluttan på fritids. 
Karln slutar vid 17 och sedan ska faktiskt han och jag ut och äta och sedan sova på hotell och bara vara. Underbart! Svärmor är snäll och har vilddjuren under tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0